Category Movie Review

Menang Tiket Tayangan Perdana Thor-The Dark World

Salam,

Thor- The Dark World. Kalau korang peminat filem-filem terbitan Marvel seperti aku ni mesti korang tahu superhero yang suka bawa tukul (hammer) kemana-mana sajer dier pergi iaitu Thor yang berasal daripada negara Asgard. Asgard ni takde dalam peta dunia tapi kalau peta angkasa mungkin ada kot?…ahahahahaha. Kepada yang dah pernah tengok filem Thor yang pertama, mesti korang tak sabar-sabar nak tengok sambungannya kan?.

thor-the-dark-world-sinar-fm-shamphotography-cineleisure-menang-tiket-tayangan-perdana

2 minggu lepas aku ada masuk website Sinar.FM, sajer-sajer jer sebenarnya  pastu terpandang pulak peraduan untuk filem Thor ni. Aku pun sajer isi jer lah, jawab 2 soalan pastu lengkapkan slogan dan hantar. Harapan nak menang tu takde pun sebab biasanya tak pernah menang apa-apa dan lepas tu aku pun terlupa pasal peraduan ni...

Jom Baca Lagi....