Category Pru13

Pilihanraya Umum Ke 13 – PRU13

Salam 1Malaysia,

Perang-parti-PRU-13Pilihanraya Umum Malaysia yang ke 13 atau PRU13 baru jer selesai. Alhamdulillah… pengundian kali ni berjalan dengan aman walaupun ada juga pihak yang buat kacau. Ada juga yang gembira dan ada juga yang tidak puas hati, kemungkinan sebab parti mereka kalah tapi biasalah kan itu mmg sudah adat pertandingan, ada yang menang dan ada yang kalah. Bermacam-macam lah status yang keluar dalam facebook, ada yang bagus dan ada juga yang menghina, mencaci oleh kerana perasaan tak puas hati sampai rasa menyampah lak aku nak bukak fb.

Tahniah kepada kemenangan Barisan Nasional dan syabas juga kepada Pakatan Rakyat kerana rakyat masih memerlukan parti pembangkang untuk menstabilkan perjalanan politik negara kita.

Tapi aku bukan nak bercerita atau menganalisa mengenai politik yer cuma nak kongsi pengalaman aku ngan wife gi mengundi. Aku mengundi di kawasan ‘panas’ iaitu Parlimen Lembah Pantai manakala wife pula di Hutan Melintang (Parlimen Bagan Datok) so hari sabtu kitaorg balik ke h...

Jom Baca Lagi....