Apek Hill Big Tree tagged posts

Bukit Apek: Misi Menjejaki Pokok Besar

bukit-apek-ah-pak-san-taman-cheras-awana-hiking-pokok-besar-bukit-apek-eshamzhalim

Kemaskini:
Dengan sedihnya aku nak maklumkan bahawa pokok besar tu dah tumbang. 🙁

Assalamualaikum dan Salam Mesra,

Kembali semula aku dan wife di Bukit Apek bersama Wan Paskau serta Cik Bella dengan misi yang baru. Okjektif misi kali ini adalah untuk menjejaki sebuah pokok besar yang terdapat di Bukit Apek. Ada khabar angin yang mengatakan pokok ini seperti pokok di Angkor Wat, Siem Reap….. ermmm!!… menarik jugak kan? tapi adakah ianya sahih?… Ok!..Ok!.. Jom ikuti pengembaraan kitaorg dalam usaha untuk membongkar misteri sebuah pokok besar di Bukit Apek….hihihihihi… 😀

Seperti biasa, kitaorg berkumpul di tempat yang telah ditetapkan sekitar pukul 8 pagi dan misi kali ini telah disertai juga oleh beberapa lagi kawan yang lain. Rasanya tak perlu lagi aku terangkan dengan lebih lanjut mengenai Bukit Apek dan juga bagaimana untuk ke sana. Segala maklumat telah aku terangkan di dalam entri yang lepas, klik jer entri Bukit Apek: Misi Menjejaki Air Terjun bagi menghilangkan kekab...

Jom Baca Lagi....