Award tagged posts

The Liebster Award by Bro Khir Khalid

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Hari ni aku telah di tag oleh blogger aktivis kemasyarakatan terhebat iaitu Bro KhirKhalid untuk menyertai segmen “The Liebster Award Khas” untuk blogger-blogger. Terima kasih juga kat Bro Khir sebab ingat jugak kat aku….ahahahahaha….dalam banyak-banyak geng blogger dia, ada jugak terselit nama blog tempelan aku yang dia tag…hihihihi… terharu lak rasanya.. 😀

liebster award

Apa itu The Liebster Award ni ek???…kalau nak tau klik jer —> Liebster Award

Apa yang perlu aku buat ek apabila di tag?….ermmm.. sebenarnya dalam segmen ini aku dikehendaki menjawab 11 soalan dengan sejujurnya soalan yang diberi oleh blogger Bro Khir. Lepas tu aku pulak perlu tag 11 geng-geng blogger aku yang lain dan aku pula perlu beri soalan untuk dorang pulak jawab… ala-ala email berantai ler tuuu!!… :D. Klik jer kat sini kalau korang nak tau soalan apa yang ditujukan kepada aku oleh Bro Khir Khalid.

11 soalan-soalan daripada Bro Khir Khalid yang simple… 😀

1...

Jom Baca Lagi....