Casa Ombak tagged posts

Buffet Ramadhan Casa Ombak

Mai Pilih!.. Mai Pilih!.. Macam-macam ada!.. Korang mesti dah biasa dengar jeritan ni apabila berkunjung ke bazaar-bazaar Ramadhan kan? Kadang-kadang nak beli juadah berbuka puasa di bazaar Ramadhan pun semakin bosan pulak rasanya! apatah lagi yang sudah ketandusan idea untuk memasak juadah di rumah. Apa kata sekali sekala sepanjang bulan puasa ni, jom beramai-ramai meluangkan masa dan bertukar selera untuk mencuba juadah berbuka puasa yang ditawarkan oleh Casa Ombak yang beroperasi di Casa Ombak Banglo, No. 22 Jalan Damai off Jalan Ampang, Kuala Lumpur.

casa-ombak-buffet-ramadhan-akma-omar-shamphotography

Apa Istimewanya Berbuka Puasa di Casa Ombak ni?….

Haaaa!!!!… apa yang istimewa eh?.. Ok!..Ok!.. Apa yang aku boleh katakan disini, Casa Ombak pasti akan lebih istimewa daripada Casa Impian atau mahupun Ombak Rindu. Jom aku ceritakan serba sedikit tentang keistimewaan Casa Ombak ini yang akan membuatkan korang tidak sabar untuk mencuba. Casa Ombak ini menyajikan pelbagai juadah warisan masakan kampung sebagai menu utama yang pasti akan...

Jom Baca Lagi....