Selamat Hari Raya Aidilfitri tagged posts

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri 2014/1435H

Assalamualaikum dan Salam Mesra,

Berlalulah sudah Ramadhan sebulan berpuasa, tiba syawal kita rayakan dengan rasa gembira, anak muda di rantauan semuanya pulang ke desa, ibu dan ayah keriangan bersyukur tak terkira.

Nampaknya Syawal bertandang kembali pada tahun ini dan Ramadhan pula pergi meninggalkan kita. Tahun ni aku beraya di kampung wife dulu pastu petang raya kedua baru pulang ke Bandar Seri Iskandar. Seperti biasa, setiap tahun keluarga mertua akan tunggu aku ngan wife balik sebab aku telah dilantik menjadi photographer tetap khas untuk mengambil gambar raya seluruh keluarga. Tahun lepas dorang takde gambar raya sebab beraya kat kampung aku dulu pastu baru balik rumah mertua….hihihihi.. 😀

Semalam, aku dan wife keluar dari rumah lebih kurang pukul 5 petang dan sebelum sampai ke Kuala Selangor, kakak ipar di kampung dah telefon sebab dorang rancang nak ambil gambar keluarga malam tu jugak...

Jom Baca Lagi....