Video Semasa Di Air Terjun Bukit Saga

Salam,

Selamat bercuti di hujung minggu, sajer jer aku nak kongsi 1 video pendek kitaorg masa gi hiking kat Bukit Saga hari tu. Mula-mula nak masukkan dalam entri Bukit Saga yang sebelum ni tapi lambat lak nak edit video. Kepada saper-saper lom baca entri aku ngan wife gi hiking kat Bukit Saga hari tu, leh ler baca kat sini — > Hiking Bersama Wife Di Bukit Saga .

air-terjun-bukit-saga-shaphotography

Jom layan video jap… video pendek jer tak lama pun… 😀

2 comments to Video Semasa Di Air Terjun Bukit Saga

  • Khir Khalid  says:

    Wahh.. terbaik.. Slmt berhujung minggu saudara Sham.. 🙂

    • eshamz halim  says:

      hihihhihi…TQ.. selamat bercuti juga kepada saudara Khir… 🙂

Isikan Komen Anda Disini